5 Haziran 2010 Cumartesi

Lütfen Yaz Gelsin Şarkı Sözleri Metin Arolat Yaz gelsin Şarkısı dinle indir 2010

Lütfen Yaz Gelsin indir, Lütfen Yaz Gelsin dinle, Lütfen Yaz Gelsin, Lütfen Yaz Gelsin şarkı sözü, Lütfen Yaz Gelsin şarkısı dinle, Lütfen Yaz Gelsin şarkısı indir, Lütfen Yaz Gelsin şarkı sözleri Lütfen Yaz Gelsin 2010, metin arolat lütfen yaz gelsin, metin arolat lütfen yaz gelsin full album, metin arolat lütfen yaz gelsin album indir, metin arolat lütfen yaz gelsin album dinle,

Sözlerin ağır olacaksa gelmeni istemem
Uzun bir süre kimseyle görüşmeyeceğim
Kısa zamanda yaşadıklarım bana bir süre daha yeter
Bir daha görüşür müyüz hiç bilmiyorum
biraz zaman lazım bana
Bi kaç gün meteoman.net geçsin
Sıkıldım kış kıyamet yeter
Lütfen yaz gelsin
Bir huzursuz huzur şimdi bana senden kalan
Birde uykusuzluğum var
Bir çaresiz çare bekliyorum geçse zaman
Geçer geçer umudum var

0 yorum:

Yorum Gönder