20 Haziran 2010 Pazar

gönülçelen sensiz yillar ardarda siralansa aşk bu beni bu hale koysada kalbim dursa da yaralansam da kaderime raziyim bu cezaya

sensiz yillar ardarda siralansa aşk bu beni bu hale koysada kalbim dursa da yaralansam da kaderime raziyim bu cezaya,sensiz yillar ardarda siralansa aşk bu beni bu hale koysada, sensiz yillar ardarda siralansa aşk bu beni bu hale koysada gönülçelen, sensiz yillar ardarda siralansa aşk bu beni bu hale koysada sözleri, sensiz yillar ardarda siralansa aşk bu beni bu hale koysada dinle,

sensiz yillar ardarda siralansa aşk bu beni bu hale koysada indir, sensiz yillar ardarda siralansa aşk bu beni bu hale koysada mp3, sensiz yillar ardarda siralansa aşk bu beni bu hale koysada mp3 indir, sensiz yillar ardarda siralansa aşk bu beni bu hale koysada dinle, sensiz yillar ardarda siralansa aşk bu beni bu hale koysada video, sensiz yillar ardarda siralansa aşk bu beni bu hale koysada video izle, gönülçelen sensiz yillar ardarda siralansa aşk bu beni bu hale koysada,
GÖNÜLÇELEN HASRET
SENSİZ YILLAR ARDARDA SIRALANSA
AŞK BU BENİ BU HALE KOYSADA
KAMBİM DURSA DA YARALANSAM DA
KADERİME RAZIYIM BU CEZAYA
ŞARKI SÖZLERİ

0 yorum:

Yorum Gönder