14 Mayıs 2010 Cuma

Tarkan Sevdanın Son Vuruşu Full Albüm Tanıtımı

mp3, Tarkan Sevdanın Son Vuruşu mp3, Tarkan Sevdanın Son Vuruşu şarkı sözü, Tarkan Sevdanın Son Vuruşu şarkı sözleri, Tarkan Sevdanın Son Vuruşu albümü, Tarkan Sevdanın Son Vuruşu klip izle, Tarkan Sevdanın Son Vuruşu mp3 dinle, Tarkan Sevdanın Son Vuruşu mp3 indir.
Yüreğimde zincirler kırılıyor duydun mu
Nefes nefes bu gece sevdanın son vuruşu
Sen hiç böyle sevdin mi sen hiç böyle oldun mu
Baş eğdim yine aşka ama bu son saygı duruşu

Seni karanlıklara bırakmak istemezdim
Anılarımı solmuş çiçekle süslemezdim
Ardından acıtacak bir tek söz söylemezdim
Ben hiç hak etmedim ki böyle unutuluşu

Sen aşkı çiçek, böcek, güneş, bulut sanmışsın
Mevsimlerine göre uyuyup uyanmışsın
Sen artık benden sonra sevemezsin yanmışsın
Yüreğimden çıkardım attığın kör kurşunu

0 yorum:

Yorum Gönder