9 Ocak 2013 Çarşamba

Evim Şahane Nadya Guluyan İzle

Yeşilköy'de yaşayan Nadya Guluyan'ın oturma odasını yenileyeceğiz! Nadya Hanım'ın oturma odasının 3 günde nasıl yenilendiğini merak ediyorsanız Evim Şahane 10 Ocak 2013 14:00'de Kanal D'de.
BUGÜN MUTFAĞINI VE SALONUNU YENİLEDİĞİMİZ PINAR SEDEN GÜVENTÜRK'ÜN EVİM ŞAHANE'YE TEŞEKKÜR MEKTUBU:

Sevgili Evim Şahane; 

Mesleğim gereği dünyanın her bir köşesini gezdim ama ne sizin gibi muhteşem insanlara rastladım ne de böyle bir mucizeye… 

Siz bu harikaları nasıl olup da 3 günde yaratıyorsunuz diye düşünürken, bu şahaserlere birebir tanıklık etmek hayatım boyunca yaşadığım en büyük maceraydı.

Bu evi büyük borçların altına girerek aldım. Bana yeni bir salon ve mutfak hediye ederek ne kadar büyük bir iyilik yaptığınızın umarım farkındasınızdır…

Sizleri seviyorum arkadaşlar

Pınar Seden GÜVENTÜRK - BAKIRKÖY

0 yorum:

Yorum Gönder