20 Haziran 2010 Pazar

Küçük Kadınlar Aldım Yürüdüm Şarkı sözleri


Küçük Kadınlar Aldım Yürüdüm önüne gececek hal bırakmadın, gel gör beni sen ne hale koydun derdimi dökecek taş bırakmadın Şarkı sözleri,Küçük Kadınlar Aldım Yürüdüm önüne gececek hal bırakmadın Şarkı sözleri, Küçük Kadınlar Aldım Yürüdüm önüne gececek hal bırakmadın, Küçük Kadınlar Aldım Yürüdüm önüne gececek hal bırakmadın sözleri, Küçük Kadınlar Aldım Yürüdüm önüne gececek hal bırakmadın mp3, Küçük Kadınlar Aldım Yürüdüm önüne gececek hal bırakmadın mp3 indir, Küçük Kadınlar Aldım Yürüdüm önüne gececek hal bırakmadın dinle, Küçük Kadınlar Aldım Yürüdüm önüne gececek hal bırakmadın Şarkısı dinle, Küçük Kadınlar Aldım Yürüdüm önüne gececek hal bırakmadın indir, Küçük Kadınlar Aldım Yürüdüm önüne gececek hal bırakmadın video, Küçük Kadınlar Aldım Yürüdüm önüne gececek hal bırakmadın video izle,
ka Küçük Kadınlar Aldım Yürüdüm önüne gececek hal bırakmadın, gel gör beni sen ne hale koydun derdimi dökecek taş bırakmadın Şarkı sözlerioydun derdimi dökecek taş bırakmadın şarkı videosunu izlemek için tıklayın…
gel gör beni sen
ne hale koydun
derdimi dökecek taş bırakmadım
bir çıkar yolu vardı elbet
gözlerim kör oldu yol bulamadım aklıma düştün aldın yürüdün
önüne geçecek hal bırakmadın
dert çekecek halim halim yoktu
durup dinlenecek yer bıramadın
dert çekecek halim halim yoktu
ettin eyledin yok bırakmadın
aklımı başımdan aldın ey yar
gafil avlandım diz bile çöktüm
sebebim oldun sen sonum oldun
bir daha sevecek hal bırakmadın
gel gör beni ne hale koydun
derdimi dökecek taş bırakmadım
sebebim oldun sen sonum oldun
bir daha sevecek hal bırakmadın

0 yorum:

Yorum Gönder